Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
מנהל שיווק מגזרים בחברה המרכזית חטיבת החלב

המגזר החרדי הולך וגדל, בכל הפרמטרים, הן בגידול הטבעי כ"י והן בהיקף ההכנסות וכתוצאה מכך יש השפעה אדירה בצריכת מוצרי מזון במשפחה החרדית, ובן ציון (בנצי) פדר (38) חתום על הובלת מהלכים רבים שמשנים את הרגלי צריכה במגזר החרדי.

בשנת 2014 נכנס פדר לתפקידו במחלבת טרה, כמנהל שיווק למגזר החרדי, ובמסגרת התפקיד התאים את יכולת החברה לצרכן החרדי, הן בהיבט המוצרי, שיח שיווקי בגובה העיניים דרך פעילויות שיווקיות רבות שמתחברות ללב הצרכן החרדי כתוצאה מכך, מותגי החברה צמחו צמיחה משמעותית בכל הפרמטרים.

להצלחה יש חלק בלתי נפרד בשינוי שהצרכן החרדי עובר. צרכן, שלדעת פדר, הינו "צרכן שקול ונבון שיודע היטב מה הוא קונה, וכחלק מהשינוי העולמי של מעבר לתזונה בריאה יותר, הצרכן החרדי יודע להסתכל על טבלת הערכים ומעדיף יותר ויותר להכניס הביתה מוצרים בריאים יותר".

מה הייתה עבודתך הראשונה?

"מזכיר במוסד לימודים".

היכן תרצה להיות בגיל 50?

ממשיך להתמקצע ולהוביל מהלכים פורצי דרך

השדרה