Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
מייסד ובעלים חברת המיתוג 'קפאין'

לא תאמינו מה צעיר בן 28 כבר הספיק בחיים. נתחיל מהסוף. גרשון רוזנפלד (28) מוביל כיום מפגשים בין עיתונאים מכל סוגי התקשורת הכללית, עם עסקים בערים החרדיות, מפגשים – שבעקבותיהם כל השיח בנושא חרדים משתנה מקצה לקצה. הוא המרצה החרדי הצעיר ביותר באקדמיה. מרצה מבוקש מאוד בפורומים עסקיים רבים בנושא מיתוג וייעוץ עסקי. יש לו קשרים עסקיים עם הקדקודים בעולם העסקים בישראל והוא עומד בראש צוות היגוי המוקם בימים אלה במשרד הביטחון, בנושא קבלת החלטות בזמן חירום.

וזה לא הכל. האיש מרצה בבתי ספר לפרסום. הספיק בחייו הקצרים ללוות עשרות עסקים במיתוג יוצא דופן ולהעיף אותם גבוה מאוד בעולם העסקים. ומאז שסיים את לימודי הייעוץ העסקי בגיל 22, השתתף בעשרות קורסים מקצועיים בנושא אסטרטגיה ושיווק בארץ ובעולם. בארבע השנים האחרונות, הוא מסיים לקרוא בכל שבוע, ספר נוסף בתחום בו הוא עוסק ויש לו מוטו: הֶיֵה תמיד מספר 1 בתחומך.

כל אלו, לצד חברת המיתוג שהקים ומנהל אותה, עם מאות לקוחות כל העת, 50 אחוזים מהם מהמגזר החרדי. 

על מנת ללמוד מה עושה חברת המיתוג, גרשון מספר על תהליך מיתוג מחדש שעבר עם ארגון 'בית התבשיל'. מה אומר לכם צמד המילים 'בית התבשיל'? "מסקר שערכנו מתברר שהמילים הללו נקשרות ליהודי זקן עם מעיל מרופט ושיניים חסרות, שבא לאכול ארוחה חמה באיזה מקום מלוכלך. מתברר שכיום בית התבשיל מחלק מאות מנות עד הבית למשפחות מעוטות יכולת, למשפחות לאחר שמחה או במצבים רפואיים קשים. מדובר על הכנה, אריזה ושינוע של מאות מנות עם ארוחות חמות כל יום, כל שבת וכל חג. יצרנו שפה פרסומית חדשה לגמרי. 'ילד רעב, זה חג עצוב' או 'יש ילדים שצמים כל השנה' והתוצאות כמובן היו מפתיעות לגמרי", אומר רוזנפלד.

השדרה