Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
מנכ"ל ובעלים, סוכנות הדיגיטל החרדית 'סמארט קליק'

כשעולם הדיגיטל צומח ומביא עמו אפשרויות שלא היו בעבר, צובר לצדו תאוצה עולם הדיגיטל החרדי ומספק כלים מדויקים וחכמים לבעלי עסקים, חברות ופרטיים המעוניינים להגיע לקהלי יעד בצורה ממוקדת. אחד האנשים שחתומים על מהפכת הדיגיטל במגזר החרדי הוא משה לוינגר (31), בעלים ומנכ"ל של חברת הדיגיטל החרדית 'סמארט קליק'. 

בעידן שבו מערכות דיגיטליות הפכו לחלק אינטגרלי מכל גוף עסקי, חברתי וכלכלי, לחברת דיגיטל חרדית ישנו ערך מוסף. "לקוח שמקבל ערך מוסף ולידים זורמים בכל חודש באמצעות קידום נכון בדיגיטל", הוא אומר, "זה הסיפוק הגדול ביותר עבורנו. בשנים האחרונות לקחנו גם חלק בפרויקטים רבים שהיו מבוססים בעיקר על טהרת השיווק הדיגיטלי הכשר". 

חברת 'סמארט קליק' שבבעלותו ביצעה עבודות דיגיטל חכמות לשורה ארוכה של עסקים וחברות. בין הפרויקטים הבולטים עליהם חתומה החברה, ניתן למנות את מערך הדיגיטל של קמפיין ההתרמה של בית החולים מעייני הישועה, את קידום מופע 'לקט ישראל' של האחים לעמער שהביא לרכישת אלפי כרטיסים באמצעות קמפיין דיגיטלי חכם, ואת ניהול פרויקט ההגרלה על דירה של עמותת 'עלי שיח' שהביא לרכישת עשרות כרטיסי הגרלה לדירה. 

מה הייתה העבודה הראשונה שלך בחיים?

"איש מכירות בפרויקט של חברת 'דונה'. עולם השיווק קסם לי ומשם המשכתי ללימודי פרסום ובהמשך ללימודי דיגיטל". 

איפה אתה רואה את עצמך בגיל 50?

"עובד במקצוע שעדיין לא המציאו… והכי חשוב: עוסק בעשיית חסד ועזרה לזולת". 

השדרה