Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
מנהל שיווק פלח חרדי-דתי בבנק מרכנתיל

בעידן שבו מנהלי שיווק משמשים בפועל כדוברי המגזרים אותם הם מייצגים מול הגוף המעסיק, למנהל שיווק בבנק יש תפקיד משמעותי שדורש תשומת לב רבה והנגשת השירות של הבנק לקהלים אותם הוא מייצג. לא עוד עסקן שמנסה לקשר בין הקהילה לגוף הפיננסי, אלא מנהל שיווק שהמשמעות שלו היא עבודה מסביב לשעון כדי לאפשר לחרדים ודתיים לקבל את השירות המותאם והנגיש ביותר. 

יחד עם העבודה השוטפת שמצריכה פעילות מתמשכת בין החרדים והדתיים להנהלת הבנק, שמוליק סילמן (40) עומד בראש פרויקט משמעותי למנהיגות מקצועית ופועל ביחידה לארגונים ומוסדות של בנק מרכנתיל, באמצעותו נערכים כנסים מקצועיים וניתנים כלים אפקטיביים לבעלי עמותות, ארגונים ומוסדות. 

באירועים מסוג זה, שנערכים מטעם מרכז ארגונים ומוסדות של בנק מרכנתיל, משתתפים עשרות מנהלים ובעלי עמותות במטרה לקבל 'ארגז כלים' מקצועי לניהול הכספים וקבלת פתרונות מגוונים למימון מהבנק. המרכז לארגונים ומוסדות, בו בין היתר פעיל סילמן, מלווה את בעלי המוסדות באופן אישי ומעניק להם ליווי פרטני המותאם לכל מוסד בהתאם לצרכיו הייחודיים. במרכז פועלים בנקאים המכירים את המוסדות ואת עולם העמותות, כך שהם מלווים את המוסדות מבחינה פיננסית על כל צעד תוך מתן ייעוץ מקצועי והתאמת מוצרים ושירותים לצרכים שלהם. 

כמי שמרכז את הפעילות במגזר החרדי והדתי, לסילמן יש חלק משמעותי בפעילות המרכז לארגונים ומוסדות של הבנק והוא רואה בעבודתו שליחות למען הקהילה. הודות לפעילותו המאומצת והרצון להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחות הבנק מהמגזר החרדי והדתי, מתאפשר למגזרים הללו ליהנות מהתאמה מושלמת לאורח חייהם ומשירות יעיל ונגיש. 

 

מה הייתה עבודתך הראשונה?

"עסק לשיווק פרחים".

איפה אתה רואה את עצמך בגיל 50?

"תפקיד חברתי בכיר".

השדרה