Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
מייסדת ובעלים, 'טורבו דיגיטל'

שולמית סגל-זלוטסקי (24) אשת הדיגיטל החרדית שגייסה מעל 42 מיליון ₪ ב-2019 (לעומת 28 מיליון ש"ח אשתקד, ו-8 מיליון ב-2017) נמצאת ברשימת המשפיעים של 'ביזנעס' זו הפעם השנייה ברציפות, הפעם – גם בקטגוריית הצעירים המשפיעים.

שולמית (שולי) סגל-זלוטסקי, חלוצת גיוסי ההמונים ברשת של המגזר ובעלת משרד הפרסום 'טורבו דיגיטל', מתמחה בשיווק דיגיטלי ומתמחה בפרויקטים של איסוף כספים לעמותות וארגונים. החל מיוניסף (ארגון הילדים) של האו"ם, ועד לעמותות חרדיות מוכרות יותר ופחות. בין לקוחותיהם, ניתן למנות את: הצלה, רחשי לב, חסדי נעמי, רפואה ומשען, להושיט יד ועוד עשרות עמותות.

ב'טורבו דיגיטל' של שולי סגל-זלוטסקי, מתמחים באיסופי כספים גם לא לחברות, גופים או עמותות גדולים, והם מסייעים גם לאנשים פרטיים שנקלעו למצבים קשים, בדרך כלל סביב התחום הרפואי, אך לא רק. היקף הפעילות של 'טורבו דיגיטל' נע בסביבות חמשה פרויקטים גדולים בחודש של גיוסי כספים ועוד כמה קטנים. ב-2019 פרץ המשרד גם לקמפיינים בחו"ל.

חשוב להדגיש כי מודל גיוס הכספים, שונה מזה של ה'מצ'ינג' הידוע. בעוד שבטכניקת המצ'ינג מחצית מהסכום נתרם ע"י תורמים כבדים (על כל מיליון ש"ח שתורמים הציבור, יש עוד מיליון שמגיעים, בדרך כלל מתורמים מחו"ל), הרי שבגיוסי ההמונים כל שקל מצטרף לשקל, וכל שקל מגיע מאנשים פשוטים ולא מתורמים 'כבדים'.

הפלטפורמה איתה משתמשים ב'טורבו' אינה אחידה, לפעמים גיוס הכספים הוא דרך 'Jgive' או דרך אתר 'Givestart', ולפעמים דרך אתר 'גיוסים' או 'Drove'. הפלטפורמות נבחרות לפי סוג הפנייה (פרטי, עמותה) וכן לפי שפת הקמפיין, (ב'טורבו דיגיטל' מנהלים גיוסי כספים בארבע שפות: עברית, אנגלית, רוסית וצרפתית). יצויין, כי ישנן עוד כמה פלטפורמות המשמשות לגיוס כספים ש'טורבו דיגיטל' משתמשת בהן וסוג הפלטפורמה נבחר על פי העניין הרלוונטי.

מה היה תחום עיסוקך הראשון?

"בגיל 13, בטלמרקטינג. כבר אז התאהבתי בתחום העמותות".

היכן את רואה את עצמך בגיל 50?

"בגיל 50? תספר לי איפה יעמוד עולם הדיגיטל כשאהיה בגיל 50 ואדע לומר לך איפה אהיה:)".

השדרה