Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
מנהל שיווק לעסקים שפונים לעסקים

כמי שנחשב לאיש אסטרטגיה וקריאייטיב מהשורה הראשונה, יהודה אדלר (28) לקח את עולם העסקים כמה צעדים קדימה. מעבר למיתוג ולקריאייטיב המקצועי שנדרשים לכל עסק, נדרשת גם מעטפת של שיווק יעיל וסיוע לעסקים בתחילת דרכם. עם ההבנה הזאת, פועל אדלר עם עסקים בכל שלבי ההתפתחות והוא עומד מאחורי שורת יוזמות פורצות דרך בתחום העסקים. 

פעילותו בתחום הפרסום והאסטרטגיה זוכה להערכה רבה בקרב גורמי מקצוע ובעלי עסקים. במהלך שנות העשייה שלו, עמד אדלר מאחורי הצלחות של עסקים רבים, יצר את הפודקאסט החרדי הראשון "על כוס קפה" שמתפרסם דרך קבע באתר 'ביזנעס' וסיפק כלים ליזמים ועצמאיים. במסגרת הפודקאסט החרדי הראשון, הוא מסייע לעסקים, עצמאיים ויזמים בדרכם להצלחה. 

לצד פרויקטים מובילים ויוזמות פורצות דרך, אחד הפרויקטים המשמעותיים ביותר במהלך חייו המקצועיים היה ראיון ייחודי שהתפרסם בעיתון 'ישראל היום'. "אחד הפרויקטים המכוננים ביותר שאני יכול להצביע עליהם במישור המקצועי הוא ראיון שקיימתי עם רואן מארלי בעיתון 'ישראל היום'", הוא אומר. "מארלי הוא הבעלים של החברה הבינלאומית 'האוס אוף מארלי', יזם בינלאומי מג'מייקה ואייקון עסקים. ראיינתי אותו על גבי עמודי 'ישראל היום' ואני בהחלט רואה בזה אירוע מכונן ומשמעותי". 

מה הייתה העבודה הראשונה שלך?

"בגיל 12, בחופש, מדביק מחירים על מוצרים בחנות". 

איפה אתה רואה את עצמך בגיל 50?

"נבחר לאחד מ-51 הצעירים המבטיחים מתחת לגיל 51 של אתר 'ביזנעס'".

השדרה